четвер, 30 серпня 2012 р.

Sweeeet candy:) от Татьяны Коннэ...(і про "невипадкові випадковості")

 А ви вірите у "невипадкові випадковості"? або не все у нашому житті відбувається просто так...
Близько двох років тому я черговий раз "гуляла" просторами інтернету і натрапила на гарнющі, цікаві, "живі" іграшки, які не змогли залишити мене байдужою... так я потрапила у блог Татьяни Конне , саме її творчість, її іграшки і надихнули мене спробувати створити іграшку своїми руками. Я досі зберігаю ту першу парочку мишенят, досі пам"ятаю ті відчуття, що це МОЯ робота, стільки дитячої радості ))) зараз я розумію, щось перші кроки - це такі милі крувульки, але це моя гордість )))
Дякую Тані за її творчість, безмежну фантазію, тонке відчуття стилю і з радістю беру участь у розіграші однієї із її іграшок.


До речі, сьогодні в її блозі можна помилуватися черговим шедевром!


1 коментар: