понеділок, 29 грудня 2014 р.

Наша рукодільна ялиночка

           Доброї ночі усім! Новорічна метушня в розпалі, так приємно дивитися, як за вікном люди несуть додому ялиночки, здається, ніби вони несуть в домівку частинку новорічного дива...

           У нас цього року особливе відношення до цього дива, до ялиночки і до самого свята, адже це перший вже більш-менш свідомий Новий рік нашого малюка. І так як дива починаються вже від 19 грудня, то ялиночку ми вирішили ставити напередодні ввечері, буде в нас така своя традиція, аж самим стало приємно, що не потрібно чекати аж до кінця місяця ))

          Ідея створення рукодільних іграшок виникла у мене відразу після появи швейної машинки ))) тому іграшки я шила увесь грудень ще 2011 року, ось тут можна подивитися,якою ялиночка була у 2011. Щороку я ще більше тішуся своєю роботою, а цього року тішуся ще й практичністю іграшок ))

         Ось наша ялиночка - ялиночка моєї мрії, вогники загадково світять і заманюють у зовсім інший, казковий світ, сповнений затишку і чудес

     
         Традиційно вже для нашої ялиночки - шапка )))


Іграшки детальніше
Почесне місце символу наступаючого року


Рукавички (детальніше тут)
з вишивкою хрестиком 



і зі сніжинками


Чобітки (ось тут)


І веселі сніговички, от їм дістається найбільше від малюка ))) щодня вони подорожують по квартирі і опиняються у нових місцях, а ввечері я повертаю їх додому - на ялиночку ))



Зі своєю ялиночкою хочу взяти участь у проекті "Моя рукодельная ёлочка 2015" від блогу TASSya.V. и её "тасики"  та  Яна-Яночка



З наступаючим Вас, нехай Новий рік принесе мир і здійснення мрій!

5 коментарів:

  1. Ірина, затишна ялиночка! Рукодільні ялиночки - вони такі:)
    Дякую за учать в нашому проеті рукодільних ялинок!

    ВідповістиВидалити
  2. Ах какая красавица!!!
    Спасибо за участие!

    ВідповістиВидалити
  3. Яка в вас ялиночка красива!!!!! така справді казкова!!!
    .с. і в мене є така рукавичка ;) і теж цього року на ялинці нашій ;)

    ВідповістиВидалити