неділю, 21 грудня 2014 р.

Міньйон ;)

            Привіт. Сьогодні я із зовсім новим для мене мультяшним чудіком - міньйоном!  Люблю цікаві замовлення )) Як не дивно, але з міньйонами я "познайомилася" лише тоді, коли мене попросили пошити такого чоловічка для однієї маленькоі любительки цього мультика. Довелося покопатися в інтернеті і переглянути багато картинок, щоб зрозуміти, хто і що це )) Шила я за ось цією викрійкою , але дещо переробила і змінила ніжки.

       Робота над замовленням принесла купу задоволення, він вийшов таким милим, позитивним і кумедним, знайомтеся - міньйончик!


Висота 30 см, тіло, рукавички, взуття і окуляри із флісу, комбінезон - джинс, очки і рот вишиті, волосся - нитка-резинка. Стоїть з опорою, ніжки пришиті і рухаються





          Поки зима у нас більше нагадує дощову осінь, тому створюємо святковий настрій вдома новорічними пледиками і прикрасами. Таки придумали, як закріпити ялинку! скоро покажу нашу красуню ;)

Усім гарного передсвяткового настрою!

7 коментарів:

  1. Я теж такого мульта не дивилася, але про існування таких чудиків знала! Дівчинка буде дуже щаслива, отримавши таку іграшку! Молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую ;) так, казали, що дівчинка тепер всюди з міньйоном ходить )))

      Видалити
  2. Який прикольний! А ми якраз передивилися дві частини мульта! Мені дуже сподобалося, реготали з Іринкою вдвох) я і не знала, що можна зробити таке замовлення тобі, тепер буду знати)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, якраз для вас актуальний пост вийшов )))) я й сама не знала, що таке шити колись буду ))) але сподобалось!

      Видалити
  3. Модний такий і прикольний! Я не бачила цих мультиків,але іграшка -суперова! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую )) значить я не одна))) бо всі моі знайомі іх знали )))

      Видалити
  4. Крутий вийшов!!! А ми мульти всі передивились і корометражки теж))) Любимо їх))

    ВідповістиВидалити