четвер, 3 листопада 2011 р.

Маленька красунька ;)

Сьогодні я до вас з маленькою красунькою, над якою працювала цілих 2 тижні ))) розтягувала задоволення ))) сьогодні повинна була її віддати замовнику, але признаюсь чесно, не змогла )))) вирішила ще один день сама потішитися )))))
  Отже, знайомтеся...





і детальки )) куди ж без них )))

Поки тривала фотосессія прийшла подружка )))

обнімалки...

ну і як справжні подруги, в першу чергу, вихвалялки )))


а тепер можна і на каву...

P.S. всі гудзички - моя ручна робота )))

27 коментарів:

  1. АААААААААААААААа!!!!!!!! Яка класна!!!!! Одні емоції!!!! І гудзики - бомба!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Обожнюю твої іграшки! суперезна робота! молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  3. Я в шоці від такої краси! Я тепер теж хочу мати таку красуню! А ти як завжди на висоті!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчатка, за теплі слова )))
    Рената, якщо що, звертайся ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Красотульки !!!!! Слов нет,просто восторг!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. ІРусь!!! балдію ))) такі ті дівки кльові!!!! мала моя тут в комп аж влізає ))) тре щось думати )))

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже вам дякую, так приємно, коли те, що робиш, подобається людям ))))

    Оксанка, дякую, відповіла ;)

    ВідповістиВидалити
  8. суперові дівчатка!Я від твоїх іграшок в захваті.Вони наче живі-випромінюють тепло і радість.Зроблені від щирого серця,з любов'ю!!!Видно,що ти робиш свої роботи з душою,продумуючи кожну детальку,вингадуючи для них історію і даруєш їм життя.А ще радість людям...

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, Настуся, за такі теплі слова! я сама, як мала дитина, тішуся тими ляльками )))

    ВідповістиВидалити
  10. Я в захваті від такої красуні-ляльки-ручної роботи!!!!Ірино, в тебе "золоті ручки"!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Та ти просто талантіще, молодчинка, така краса, вони фантастичні!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  12. ой, які хорошенькі дівчонкі в тебе вийшли!

    ВідповістиВидалити
  13. Вау, яка краса... я ще таких красотульок не бачила... Молодчинка) Я в захваті, яка робота, які деталі...

    ВідповістиВидалити
  14. Суперові дівчата!!! Мабуть, кавалерів на каві швидко знайшли :))) Хочу теж таку, сама навіть гралася б :))))))))

    ВідповістиВидалити
  15. Дякую, Олічка, від кавалерів відбою нема )))) P.S. якщо надумаєш з лялькою, пиши на мейл ;)

    ВідповістиВидалити
  16. Мама-дарагая)))То ти таку красу робиш?
    Просто нема слів)))Потрібно помацати таку лялю і може спробувати поишити шось...хм....нє,у мене так не вийде((((красота!

    ВідповістиВидалити
  17. так, я роблю... (тихо шаркаю ніжкою), дякую за компліменти ))) якщо будуть питаннячка по шиттю, звертайся ;)

    ВідповістиВидалити
  18. А ми з доцею вже вирішили і... замовили собі іграшку на її день народження! Чекайте і все побачите!!!

    ВідповістиВидалити
  19. які класні лялі!!! фотосесія подружок просто вау!!!

    ВідповістиВидалити