неділю, 11 березня 2012 р.

Календар Вінні

Всім привіт! Ще на початку року Юля  запропонувала чудовий проект "Календар Вінні за рік", а так як я давно не вишивала, то з радістю приєдналася. Але останнім часом мене не покидає відчуття, що час десь постійно втікає, і за дівчатками я зовсім не встигаю. Та на допомогу, як завжди,  прийшла мама (куди ж ми без них) ))) один раз приїхала і побачила розпочату картинку, другий раз... а потім попросила закінчити ))) вона в мене дуууже любить вишивати, отож тепер в проекті будемо брати участь разом (якщо мені дістанеться шматочок вишивки) )))
Ось мій Січень...



і мамин Лютий )))



Тепер два місяці разом ))


Дівчаток наздогнали і сподіваюсь більше відставати не будемо )))

Усім гарного початку робочого тижня ;) Дякую, що заходите в гості ;)

11 коментарів:

  1. Ірусь, вони в тебе, точніше в вас ))) такі кльовезні вийшли!!!!
    в мене маркером розмічено, то зовсім по-іншому дивиться ((( а тут красота!!! Молодці!! я вже березень закінчую ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксаночка ;) ти знаєш, а я не вмію з розміткою працювати ))) звикла так і не можу перевчитися, хоча мабуть з розміткою легше ))

      Видалити
  2. Прикольні!!! Які ви з мамою молодчинки!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлічка, будемо виправлятися і постараємось не відставати ))

      Видалити
  3. Нічого собі! Ви в парі, в 4 руки! Гарно, дуже! Бажаю, щоб якнайшвидше пригодився календарик ;)))))

    ВідповістиВидалити
  4. Дужееее красиво!! Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Чудова робота!!!Тепер жалію,що до вас не приєдналася((((
    Маю питання,то в тебе лютий перед січнем іде,чи то просто так сфоткано?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Настусь, дякую! та приєднатися ніколи не пізно, аби був час і бажання )) там в Юлі на сторінці є всі схемки ;)
      А лютий і справді перед вереснем вишитий )) я просто картинками вишиваю, не одним календарем, маю трохи інший задум щодо оформлення ))

      Видалити