середу, 17 жовтня 2012 р.

Домашня фея


Привіт, дівчатка! Сьогодні я знову з новинками ))) недавно гуляючи блогами натрапила  на чудовий творчий куточок рукодільниці (Agaphcia), яка створює фантастичних тільд-ангелочків. Вони настільки сподобались, що я  вирішила й собі створити подібну лялечку. Знайомтесь, наша домашня фея ))




Зріст ляльки 55 см! Знайомі кажуть, що схожа на мене ))) мабуть тому, що висока та худенька ))))


Квіточки з шерсті, мої перші спроби з валяння!


Плащик та чобітки знімаються, ляльку можна одягати відповідно до погоди за вікном
Компанія на нашому диванчику все поповнюється ))) Тепер ця фейка буде охороняти наш домашній затишок та тішити гостей )))

Ще хочу подякувати чоловікові за терпіння протягом фотосесії ))) ось найцінніший кадр )))

 У нас сьогодні справжнісінька осінь - дощ, похмуро, чудова погода для творчості ))))

Гарного Вам настрою, дякую, що заходите в гості!

15 коментарів:

  1. О, яка фея! Її друге ім'я - ІрЕна, і вона володіє даром вловлювати всі нюанси настрою інших людей, а ще вона вірна подруга і дуже віддана своїй сім'ї. От яку фею вам пощастило мати :) Кольорова гама - просто класика жанру, а зважаючи на мадмуазельний гудзик, фасони та мереживо - взагалі фешн! Досвід валяння не пройшов дарма, фея прикрасила себе чудернацькими екзотичними квітами. Стильна і дуже "лавлі"!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мужу-то, мужу! Респект!!! На руках носити :) Три дні. Потім навпаки :)

      Видалити
    2. дякую за гарні слова, друх ))))
      кажеш мужа на руках носити ))) ну мої 50 кг мабуть його ваги не потягнуть )) я краще нагодую його смачними брауні ;)

      Видалити
  2. Схожа, схожа ця фея на тебе ;) красуня!!! нехай вона приносить вам затишок, щастя і тепло ;)
    ну а чоловіку респект ))) ось на що здатні справжні мужчини )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. хм, і ти кажеш, що схожа ))) останнім часом часто чую, що я схожа на своїх ляльок, треба уважно дивитися, що шию ))))))))

      Видалити
  3. Вона божественна!Як же мені подобається таке поєднання кольорів!А квіти,просто шикарні!А курточка,душа просить МК по пошиттю такої краси!!!!
    Єдине,мені тут крил бракує,як завжди)))Ну яка ж фея без них?)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ух, які компліменти, дякую ))) над МК подумаю ))) а крила спочатку були в задумці, але потім вирішила тримати в секреті її магічність, будемо вважати, що крила під плащиком ))))

      Видалити
  4. Дуже гарна фея.. мені ну дууже подобається! А ще всі ці наряди.. квіточка з вовни дуже ажурна! Тепер Ваш домашній затишок під надійного охороною!

    ВідповістиВидалити
  5. Іринка, лялька така прикольна в тебе вийшла!!! Перші спроби валяння теж мені сподобались!! Нехай гарненько охороняє сімейний затишок!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлічка, валяння насправді дуже цікава штука ))))

      Видалити
  6. а таки схожа на тебе) дуже гарні у неї чобітки та пальтечко, таку ляльку цікаво розглядати)

    ВідповістиВидалити